Titianu Alexandru
einstein-google.jpg

<-Un lucru interesant:P
Ma cheama Alex am 14 ani si 6 luni nu prea imi place chimia dar ma inteleg bine cu profesoara

Cateva Glume,Stiati Ca,si cateva poze:D:D:D

Capitolu Glume:

300_118963.jpg
zambet.jpg

Ce ii spune fluorul hidrogenului
- Sunt atras de tine……
- Da Atunci sa formam o molecula

ras.jpg

- Care este diferenta dintre chimie,biologie si fizica
- Daca misca e biologie,daca miroase este chimie,daca nu functioneaza este fizica

- De ce este heliul asa antisocial
- Pentru ca nu vrea sa se combine cu nimeni………

- Ce este apa chioara
- Apa cu ochelari.

- Copile,spune-mi ce este apa
- Apa este un lichid incolor,care devine negru,cand ne spalam pe maini

-Capitolul -2- Stiati ca:D:D:D
…cele mai vechi monede metalice cunoscute in istorie au fost batute in regatul Lidiei, din Asia Mica, in secolul al VIII-lea i.Hr.? Purtand sigiliul regelui Gyges, acestea erau confectiomate din “electron”-un aliaj natural de aur si argint?
…1 km2 de padure de conifere elimina in atmosfera o cantitate de oxigen de 10 ori mai mare decat aceeasi suprafata cu culturi agricole?
…printre proprietatile cele mai importante ale solutiilor diluate sunt:
- ridicarea punctului de fierbere a unei solutii fata de punctul de fierbere a solventului pur
- coborarea punctului de congelare a unei solutii fata de punctul de congelare a solventului pur?
…un litru de apa de mare contine in medie 35g de sare?
…Marea Moarta are o salinitate de 240g/litru?
…intr-un punct minuscul facut cu creionul sunt 30000000000000000 atomi?
…cele 7 metale cunoscute in antichitate sunt: aur, argint, cupru, plumb, mercur, fier si staniu?
Lsd3D.gif

Cateva lucruri despre Dimitri Mendeleev Creatorul "Tabelului Periodic Al Elementelor"
mendelev.gifHSdmitri.jpgsistem_periodic.jpg
Dimitri Mendeleev s-a născut în Tobolsk, Siberia, ultimul dintre cei 14 copii ai lui Ivan Pavlovici Mendeleev şi al Mariei Mendeleeva. La 14 ani, după moartea tatălui său, Mendeleev a urmat gimnaziul în Tobolsk.

În 1849, familia Mendeleev, al cărui statut social şi situaţie materială decăzuseră considerabil din cauza morţii tatălui, se mută la Sankt Petersburg unde tânărul de numai 16 ani intră la Institutul Pedagogic din Sankt Petersburg). După terminarea acestuia, în 1855, este diagnosticat cu (tuberculoză), ceea ce determină mutarea sa în (Peninsula Crimeea), într-o zonă recunoscută pentru valenţele terapeutice ale aerului său sărat, esenţial în tratamentul tuberculozei. Acolo, predă ştiinţe la gimnaziul local pentru un an. După completa sa însănătoşire, se reîntoarce total refăcut la Sankt Petersburg în (1856).

Între 1859 şi 1861 a făcut cercetări asupra densităţii gazelor la Paris, şi, mai apoi, a lucrat cu chimistul şi fizicianul german Gustav Robert Kirchhoff în Heidelberg, făcând cercetări. În 1863, după întoarcerea în Rusia, a devenit Profesor de chimie la Istitutul Tehnologic şi la Universitatea de Stat din Sant Petersburg.

În ciuda faptului că Mendeleev a fost o personalitate marcantă ştiinţifică a timpului său, onorat de foarte multe organizaţii ştiinţifice din întreaga Europă, acasă, în Rusia, a fost privit cu îngrijorare, ceea ce a dus la demisia sa de la catedra Universităţii din Sankt Petersburg în ziua de 17 august 1890.

În ultimii săi ani de activitate profesională, a creat patentul clasic al vodcăi ruseşti, 40 % procent alcool. Dar printre contribuţiile sale târzii mult mai importante se numără şi studierea câmpurile petrolifere din Rusia şi contribuţia sa semnificativă la crearea primelor rafinării ruseşti.

A murit de gripă, la 73 de ani, la Sankt Petersburg.

semnul-intrebarii1.gif

Cateva Poze HaioaseHonestyoninternet.jpg

145.jpg

—>Ce Bine R fi Daca Ar fi Totul Asa De Usor:D:D:D

Cateva Citate si Poze ale Savanti
-Galileo Galilei

Galileo Galilei, marele savant al secolului al XVI-lea, a avut un interes dezvoltat pentru mai multe domenii precum fizica, matematica, filosofia şi astronomia. Acesta a fost primul care a observat corpurile cereşti prin lentila telescopului său şi a descoperit adevăruri pe care oamenii de ştiinţă de până atunci au ales să le ignore. Una din convingerile lui Galilei este aceea că adevărul poate fi obţinut doar prin experiment şi observaţie, dar alături de aceasta putem adăuga multe alte citate.

galileo_sustermans.jpg

1. "Orice adevăr este uşor de înţeles odată ce a fost descoperit. Important este să-l descoperi."
2. " Nu poţi învăţa pe cineva totul. Poţi doar să-l ajuţi să descopere adevăruri în el însuşi."
3. " Refuz să cred că acelaşi Dumnezeu care ne-a dotat cu simţ, raţiune şi intelect, a intenţionat să le uităm rostul."
4. " Soarele, cu toate planetele învârtindu-se în jurul său, depinzând de el, poate totuşi să coacă un ciorchine de strugure de parcă n-ar avea nimic altceva de făcut în întreg Universul."
5. " Nu am întâlnit niciodată un om care să fie atât de ignorant încât să nu pot învăţa nimic de la el."

-Albert Einstain

Albert Einstei este omul care a revoluţionat modul în care privim şi folosim Universul. A dezvoltat de unul singur teoria relativităţii, atât cea restrânsă, cât şi cea generalizată, dar a adus contribuţii importante şi la înţelegerea structurii materiei şi mecanicii cuantice. Dar dincolo de a fi un om de ştiinţă, Einstein a fost şi un mare gânditor.ad081167b0887560be0fb9a75101af2c.jpg
Imaginaţia este mai importantă ca şi faptele deja cunoscute (Albert Einstein).
Orice lucru ar trebui să fie făcut cât de simplu se poate, dar nu mai simplu de atât (Albert Einstein).
Secretul creativităţii este acela de a-ţi ascunde cât mai bine sursele (Albert Einstein).
Nu mă gândesc niciodată la viitor. Acesta vine cu singuranţă, cât de curând (Albert Einstein).
Ştiinţa fără religie este urâtă. Religia fără ştiinţă este oarbă (Albert Einstein).
Oricine nu a greşit niciodată înseamnă că nu a încercat nimic nou (Albert Einstein).
Începem să trăim cu adevărat atunci când nu mai trăim doar pentru noi (Albert Einstein).
Realitatea este doar o iluzie, deşi, e drept, una foarte persistentă (Albert Einstein).
Vreau să cunosc doar gândurile lui Dumnezeu. Restul sunt detalii (Albert Einstein).
Cel mai greu de înţeles pe lumea asta sunt impozitele (Albert Einstein).
Câteodată, plătim atât de mult pentru lucrurile gratuite (Albert Einstein).

Unless otherwise stated, the content of this page is licensed under Creative Commons Attribution-ShareAlike 3.0 License