Zoea Diana

[Doamna profeesoara eu nu apar in"pagini elevi" [-x ]
„Am dobândit o libertate interioară. Vreau ca voi să aveţi acest sentiment - este responsabilitatea mea morală să vă ajut să dobândiţi această libertate interioară.”(Dmitri Mendeleev)

lovepotion1.jpg148.jpg
Curiozitati din lumea chimiei :
Ştiaţi că … într-un punct minuscul desenat cu creionul sunt 30.000.000.000.000.000 de atomi?
Ştiaţi că … "azot” inseamnă “fara viaţă”?
Ştiaţi că … pentru prima oară în lume, profesorul Hatsujiro Hashimoto de la Universitatea din Osaka, a realizat fotografierea structurii interne a atomului?
Ştiaţi că … cele 7 metale cunoscute in antichitate sunt: aur, argint, cupru, plumb, mercur, fier şi staniu?
Ştiaţi că … 1 km pătrat de pădure de conifere elimină în atmosfera o cantitate de oxigen de 10 ori mai mare decât aceeaşi suprafaţă cultivată cu culturi agricole?
Stiati ca … diamantele sintetice se pot obtine din grafit.Acestea nu au au indicele de refractie al diamantelor naturale si de aceea nu se utilizeaza pentru confectionarea bijuteriilor?
Stiati ca … clorul a fost primul gaz folosit ca arma de lupta, de catre germani ,in primul razboi mondial?
Stiati ca … datorita mirosului sau neplacut , sulful se mai numeste si pucioasa?
Stiai ca … aluminiul isi recapata stalucirea daca este frecat cu un burete inmuiat in otet?
Stiati ca… potrivit Bibliei ,orasele Sodoma si Gomora au fost distruse de o ploaie de sulf ,provocata probabil de o eruptie vulcanica?

"Nu tot ceea ce poate fi numărat contează şi nu tot ceea ce contează poate fi numărat." (Albert Einstein)
"Singura cale de a scăpa de efectul coruptibil al laudelor este să continui să lucrezi." (Albesrt Einstein)

Unless otherwise stated, the content of this page is licensed under Creative Commons Attribution-ShareAlike 3.0 License